Wereldwijde verzending met track & trace

Voor particuliere & zakelijke markt

Gecertificeerd & Beveiligd

Contactpagina-webwinkel-Deltron-President-transceivers

Veel gestelde vragen

Hier vind u antwoorden op de meest gestelde vragen over bestellen, verzenden, betalen, levertijden etc. als u gaat shoppen in de online winkel van Deltron

FAQs

Levertijd en verzendkosten

Wat zijn de levertijden van Deltron?

De levertijd van uw bestelling bij Deltron is afhankelijk van verschillende factoren, zoals uw woonplaats, of er een weekend tussen zit, en de drukte bij de vervoerders. Wij streven ernaar om bestellingen binnen de Benelux en Duitsland binnen 1 tot 3 werkdagen te leveren.

We verwijzen u graag naar onze uitgebreide pagina over levertijden voor meer gedetailleerde informatie over levertijden per regio, land en eventuele uitzonderingen.

Wat zijn de verzendkosten bij Deltron?

De verzendkosten die Deltron rekent voor uw bestelling worden berekend op basis van de huidige tarieven van onze vervoerders en de kosten van verpakkingsmaterialen. Alle genoemde verzendkosten zijn inclusief BTW.
We verwijzen u naar onze uitgebreide verzendkosten-pagina voor alle gedetailleerde informatie.

Verzending

Naar welke landen verzend Deltron?

Deltron verzend wereldwijd indien mogelijk. Wij verwijzen u graag naar onze verzendinformatie pagina waar alle gedetailleerde verzendkosten worden uitgelegd.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja dat kan zeker! Zodra uw bestelling ingepakt is en opgehaald is door onze vervoerder, zal uw pakket bij aankomst in het sorteercentrum worden gescand. Zodra uw pakket gescand is ontvangt u een e-mail van het verzendsysteem met daarin de barcode (track & trace) van uw pakket. In deze e-mail tevens vermeld met welke vervoerder wij uw pakket hebben verzonden

Retourbeleid en terugbetaling

Wat is het retourbeleid van Deltron?

Deltron handelt volgens de wet van kopen op afstand. We verwijzen u graag door naar onze gedetailleerde retourpagina voor meer informatie

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Indien als zodanig overeengekomen, stort Deltron het aankoopbedrag binnen 2 weken terug op de rekening waar de order is mee voldaan.

Betaalmethodes

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Bij Deltron kunt u kiezen voor verschillende betaalmethodes.Voor meer info verwijzen wij u graag naar onze uitgebreide informatiepagina over betaalmethodes

Achteraf betalen, Bankoverschrijving, Bancontact / Mr. Cash, Belfius Direct, Betaalverzoek bij afhaling*, Carte Bleu, Contant bij afhaling*, Creditcard, Edenred België, EPS, iDeal, ING HomePay, GiroPay, Monizze, KBC, PayPal, Paysafecard, Przelewy24 (P24), Sodexo (pluxee) België, Sofort, Tikkie bij afhaling* en Twint

Wat zijn de levertijden?

De levertijden staan bij de producten vermeld en is standaard 1 tot 3 werkdagen. Mocht het onverhoopt gebeuren dat er meerdere producten besteld zijn waarvan één of meerdere niet voorradig zijn of een langere levertijd hebben dan gewoonlijk dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Zakelijke klanten

Hoe kan ik zakelijke klant worden bij Deltron?

Als u een zakelijke klant wilt worden van Deltron dan kunt u contact met ons opnemen. Wij verwijzen u graag naar onze uitgebreide B2B informatiepagina

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?

Zodra de klant producten retourneert zullen wij binnen een week het bedrag terugstorten op de rekening waarmee ook is betaald..

Heb je een andere vraag?

Als je de antwoorden die je zoekt niet in onze FAQ kunt vinden, stuur ons dan een e-mail door het onderstaande formulier in te vullen