Gratis verzending vanaf € 500,00
Levering met Track&Trace
Veilig bestellen en betalen
Keurmerk gecertificeerd

Overzicht

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen.

Betalingsmogelijkheden

Op deze pagina vindt u de betalingsmethodes hoe u bij Deltron de gewenste producten kunt betalen.

iDEAL

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online uw bestelling afrekenen. U rekent af in de vertrouwde internetbankieren applicatie van uw bank. Wanneer u toegang heeft tot internetbankieren bij uw bank, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder verdere aanmelding.

Hoe werkt iDEAL?

U plaatst een bestelling bij ons. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wil betalen. Na het controleren van uw gegevens en de bestelde producten, komt u in het iDEAL betaalscherm. Hier selecteert u uw bank. Vervolgens word u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en wij worden geïnformeerd dat de bestelling is betaald. Meer informatie vindt u bij uw bank.

Voordelen van iDEAL

  • iDEAL bied u een aantal voordelen ten opzichte van andere betaalmethoden:
  • iDEAL is vertrouwd, veilig en net zo gemakkelijk als internetbankieren.
  • U heeft zelf controle en overzicht op de betaling.
  • Uw bestelling kan direct verwerkt worden omdat wij niet hoeven te wachten op de betaling. Wanneer al de door u bestelde producten op voorraad zijn, heeft u de bestelling binnen 3 werkdagen in huis.
  • iDEAL wordt ondersteund door ABN AMRO, ASN Bank, bunq, Handelsbanken, ING, Knab, Moneyou, Rabobank, Regiobank, SNS, Triodos Bank en van Landschot

Vooruitbetaling (Bankoverschrijving)

Bij een overschrijving boekt u zelf het geld over naar onze rekening onder vermelding van het ordernummer.

Rekeningnummer: 2215243
Rekeninghouder: Truckerswereld
IBAN: NL52 INGB 0002215243
BIC ( Swift ): INGBNL2A

Voordelen van een bankoverschrijving

  • U heeft zelf controle en overzicht op de betaling.

Nadelen van een bankoverschrijving

  • De overschrijving neemt 2-3 dagen in beslag waardoor de levertijd langer is (3-5 dagen).

Creditcard

U kunt Deltron betalen met een Master en Visa card. U vult uw Credit Card gegevens via een beveiligde SSL-server invoeren en voldoet de betaling. De SSL verbinding herkent u aan de gesloten sleutel bovenaan uw scherm. Als de creditcardmaatschappij de betaling heeft goedgekeurd, verstuurd Deltron uw bestelling.

Voordelen van betalen met Creditcard:

  • De betaling gaat via een beveiligde SSL-server.
  • Wij versturen je bestelling direct, mits op voorraad.
  • Betalen via Creditcard is snel veilig.

De kosten voor het betalen met een creditcard bedragen 2,0% van het totaal te betalen bedrag. Deze kosten worden automatisch mee berekend in het afreken process.

Billink (Achteraf betalen binnen 14 dagen)

Billink is een methode om achteraf te betalen. Als u gebruik maakt van Billink dan ontvangt u eerst uw bestelling thuis en betaalt u later, binnen 14 dagen, de factuur. Indien u akkoord gaat met achteraf betalen via Billink gaat u akkoord met de daarbij behorende algemene voorwaarden. Als u gebruik wilt maken van Billink hebben wij extra gegevens van u nodig die wij bij andere betaalmethodes niet van u verlangen. Deze gegevens worden enkel gebruikt door onze betaalpartner Billink BV om te controleren of uw aanvraag voor achteraf betalen wordt geaccepteerd. Na acceptatie nemen wij uw bestelling direct in behandeling en zullen wij deze aan u verzenden volgens de aangegeven levertijden. Bestellingen die achteraf betaald worden met Billink kunnen alleen worden verzonden en zijn NIET af te halen bij ons.

Billink is vanaf het moment van acceptatie verantwoordelijk voor de verdere afhandeling van de betaling. U ontvangt van Billink een factuur en een acceptgiro per email. Deze factuur dient u binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling te worden voldaan. Let op: u ontvangt ook een factuur van Deltron. Deze factuur sturen wij mee met uw bestelling. Deze factuur dient alleen als bestelbon en garantiebewijs.

Indien Billink uw bestelling weigert kunt u contact opnemen met de klantenservice van Billink. Het is mogelijk dat Billink extra gegevens van u nodig heeft om u als klant te kunnen beoordelen. Wij hebben hier geen enkele invloed op en kunnen niet bemiddelen tussen u en Billink. Mocht onverhoopt uw verzoek tot achteraf betalen niet geaccepteerd worden dan kunt u natuurlijk het door u bestelde product betalen met een andere betalingsmethode.

De administratiekosten voor de Billink betaalmethode bedraagt € 1,99. Het maximum orderbedrag voor achteraf betalen bedraagt € 399,99. Ook in combinatie van meerdere orders is het niet mogelijk om meer dan € 399,99 te besteden.

PayPal

PayPal is een online betaalservice waarmee u artikelen op eBay en in andere online winkels kunt betalen. PayPal heeft wereldwijd meer dan 100 miljoen rekeninghouders.

Ook u kunt eenvoudig lid worden van PayPal door op de knop Aanmelden te klikken via www.paypal.nl. Voeg vervolgens uw bankrekening of creditcard toe aan uw PayPal-rekening.

Nadat u uw PayPal-rekening heeft gemaakt, kunt u de PayPal-website zowel in het Nederlands als in het Engels weergeven. Dit doet u door in te loggen op uw PayPal-rekening, het tabblad Profiel te selecteren, op de link Taalvoorkeur te klikken en vervolgens de taal van uw voorkeur te kiezen.

Hoe werkt PayPal?

  • Bij uw aanmelding kunt u de gegevens van uw bankrekening of creditcard bij PayPal registreren.
  • Uw bankrekening of creditcard wordt aan uw PayPal-rekening gekoppeld. U hoeft deze gegevens daarna nooit meer in te voeren bij het verrichten van een betaling.
  • Om een betaling naar een PayPal-gebruiker te sturen, hoeft u slechts het PayPal e-mailadres van de ontvanger te weten.
  • Nadat u een betaling goedkeurt, schrijft PayPal het bedrag automatisch af van uw rekeningsaldo of uw creditcard.

De kosten voor het betalen met paypal bedragen 2,0% van het totaal te betalen bedrag. Deze kosten worden automatisch mee berekend in het afreken process.


Buitenlandse betaalmogelijkheden


Vooruitbetaling (Bankoverschrijving)

Bij een Internationale overschrijving boekt u zelf het geld over naar onze rekening onder vermelding van het ordernummer.

Rekeningnummer: 2215243
Rekeninghouder: Truckerswereld
IBAN: NL52 INGB 0002215243
BIC ( Swift ): INGBNL2A

Bancontact (Mistercash)

Het online betalen met Bancontact - Mistercash gaat zeer snel en is zeer veilig. Je betaling is binnen enkele seconden aan de begunstigde overgemaakt en het bedrag wat je wilt betalen wordt direkt van je rekening afgeschreven. Je behoudt hierdoor een duidelijk overzicht op je bankrekening. Bij Bancontact - Mistercash wordt het geld dus niet aan het einde van de maand in één keer afgeschreven, zoals bij credit card wel het geval is, waardoor je soms het overzicht kan verliezen op wat je al hebt uitgegeven. Verder zitten er ook geen extra kosten aan verbonden wat bij het betalen met een creditcard vaak wel het geval is. Bancontact - Mistercash heeft dus vele voordelen ten op zichte van een credit card en werkt even snel.

Hoe werkt het betalen met Bancontact - Mistercash?

Het betalen met Bancontact - Mistercash is te vergelijken met het betalen via een credit card. Je hebt het kaartnummer nodig en de vervaldatum van de Bancontact - Mistercash betaalkaart. Wanneer je in het betaalsysteem van de begunstigde zit, dan klik je op het logo van Bancontact - Mistercash. Vervolgens geef je het kaartnummer en de vervaldatum van jouw betaalkaart in. Daarna wordt je naar het scherm van jouw eigen online bank gebracht. Hier heb je dan de inloggegevens van jouw internet bankieren nodig om verder te kunnen. Vul deze gegevens in en bevestig deze. Je komt nu op de betaalpagina van je eigen bank terecht. Hier kun je dan de betaling verder afwerken en ook nog het te betalen bedrag controleren. Zodra je dit bevestigd wordt het bedrag direct van je rekening afgeboekt en direct aan de begunstigde overgeschreven. Dit gebeurt binnen enkele seconden.

Je hoeft voor Bancontact - Mistercash verder geen speciaal abonnement af te sluiten en je betaald ook helemaal geen extra kosten. Ook niet voor de betaling zelf. Je begrijpt dat dit dus een erg populair online betaalmiddel is in België. Naast de snelheid is het ook nog eens erg veilig. Het is de beste online betaalmethode voor Belgische klanten.

Sofort Banking

Sofort Banking is een populaire betaalmethode en beschikbaar in 8 Europese landen; Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Polen, Italië, Spanje, België en Nederland. Deze betaalmethode is gebaseerd op het principe van een overboeking. In tegenstelling tot een normale overboeking hoeft de klant de betaling alleen te verifiëren, net als bij iDeal bijvoorbeeld. Gegevens als het bedrag, de omschrijving en de begunstigde staan al ingevuld. Het voordeel hiervan is dat uw bestelling eenvoudig en snel verwerkt wordt.

Belfius

Belfius is een eenvoudig en veilig betaalmethode voor klanten van de Belgische bank Belfius. Via de Belfius Pay Button kunt u een online betaling voldoen via internetbankieren of de smartphone app. Bij betaling via de App wordt een QR-code gescand waardoor de betaalgegevens direct ingevuld worden en de transactie alleen nog maar verstuurd hoeft te worden. Via het Belfius Net gebruikt u een kaartlezer om de betaling te bevestigen. Wanneer de betaling bevestigd is kan de bestelling direct verwerkt worden door ons.

KBC en CBC

Met KBC en CBC kunnen klanten van de Belgische banken KBC en CBC eenvoudig en veilig online betalen in hun eigen vertrouwde bankomgeving. En de betalingen worden direct verwerkt.  KBC richt zich op het Vlaamstalige deel van België en CBC daarentegen is volledig Franstalig. Beide banken bieden in feite dezelfde betaalknop met een andere naam.

Giropay

Giropay is een online betaalmethode die erg populair is bij Duitse en Oostenrijkse klanten. Het betaalproces lijkt veel op dat van iDeal. Het is een veilige en vertrouwde manier van online betalen. U selecteert uw bank in de lijst met de deelnemende banken. Dan logt u in op de omgeving van internetbankieren en bekijkt u de ingevulde betalingsgegevens. Indien alle informatie correct is, geeft u toestemming voor de betaling. Deze betaling wordt dan direct uitgevoerd en waarna uw bestelling direct verwerkt wordt.

EPS

Electronic Payment Standard is een betaalmethode die vergeleken kan worden met het Nederlandse iDeal. EPS is geschikt voor klanten van Oostenrijkse banken. De betaling via EPS wordt in real-time bevestigd, dit zorgt ervoor dat u bestelling direct kan worden verwerkt.

Deltron gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek en winkelen bij Deltron voor u nog makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen uw internetgedrag binnen en buiten onze website volgen en verzamelen. Hiermee kunnen wij en derde partijen advertenties aanpassen aan uw interesses en kunt u informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord. U kunt uw toestemming ten aller tijden weer intrekken. Lees meer
Akkoord