Wereldwijde verzending met track & trace

Voor particuliere & zakelijke markt

Gecertificeerd & Beveiligd

KLANTENSERVICE INFORMATIE PAGINA

  • Bij-Deltron-veilige-online-betaalmethodes

    Betaalmethodes

    Bij Deltron bieden we verschillende betaalmethoden aan voor klanten in Nederland, Europa en daarbuiten, zodat je altijd kunt betalen op de manier die het beste bij jou past. Je kunt bijvoorbeeld kiezen uit iDeal, PayPal, Giropay, Sofort, Przelewy24 (P24), Bancontact, Carte Bleu, achteraf betalen, bankoverschrijving of Creditcard. Ben je een zakelijke klant? Dan kunnen we een betalingstermijn op maat afspreken. Meer informatie over onze betaalopties vind je via onderstaande link.

    Lees meer

  • Levertijden-van-bestelling-bij-Deltron

    Levertijden

    Deltron streeft naar een snelle en betrouwbare levering voor klanten in Nederland, Europa en daarbuiten. De levertijd voor standaard bestellingen naar Nederland en België is 1 tot 3 werkdagen, afhankelijk van de drukte bij onze pakketvervoerders. Alle gedetailleerde informatie over onze levertijden en uitzonderingen vind u op onze levertijden pagina via de link hieronder leest u er alles over.

    Lees meer

  • Deltron-verzend-bestellingen-wereldwijd

    Verzendkosten

    Bij Deltron zorgen we ervoor dat je bestelling altijd goed verpakt en snel bij je geleverd wordt, waar je ook woont. Of je nu in Nederland, België, Duitsland of in een ander Europees land woont, wij hebben goede verzendopties voor jou. Woon je buiten Europa? Geen probleem! We bieden aantrekkelijke verzendtarieven voor de rest van de wereld en zorgen ervoor dat jou bestelling zonder zorgen bij jou aankomt.

    Lees meer

  • Bestellen-in-de-online-winkel-van-Deltron

    Bestellen

    Wat leuk dat je er bent! Bij Deltron vind je alles op het gebied van
    zendapparatuur, ontvangers, antennes, toebehoren, onderdelen, truck accessoires, veiligheidsproducten voor mens en dier, wereldontvangers, analyzers en nog veel meer. Ben je nieuw bij Deltron? Maak dan hier je klantenaccount aan. Als je al een account hebt, kun je gewoon inloggen.

    Lees meer

  • B2B-zakelijke-klant-worden-bij-Deltron

    B2B

    Bij Deltron begrijpen we de unieke behoeften van onze zakelijke klanten. Daarom bieden we uitgebreide B2B-mogelijkheden met op maat gemaakte betalingstermijnen, concurrerende prijzen en een groot assortiment hoogwaardige producten. Neem vandaag nog contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken en ontdek wat Deltron voor uw bedrijf kan betekenen.

    Lees meer

  • Retourbeleid-van-Deltron-webshop

    Retourneren

    Bij Deltron hechten we veel waarde aan aftersales en een goede garantie afhandeling. Alle artikelen worden geleverd met standaard fabrieksgarantie, tenzij anders vermeld.

    Lees meer

  • Bestelling-afhalen-bij-Deltron-webshop

    Afhalen

    Bij Deltron kunt u ervoor kiezen om uw bestelling af te halen, zonder verzendkosten. U kunt uw bestelling alvast online afrekenen of contant bij afhalen. Let op: Je kunt NIET pinnen bij ons. Je ontvangt binnen 24 uur na uw bestelling een e-mail met de voortgang en afhaalinformatie. Zodra uw bestelling klaar is, ontvangt u een bevestigingsmail met de datum en tijdsperiode om je bestelling af te halen.

    Lees meer

  • Algemene-voorwaarden-van-Deltron-webshop

    Algemene voorwaarden

    De algemene voorwaarden van Deltron bevatten belangrijke informatie over uw rechten en plichten als klant. We raden u aan deze zorgvuldig door te lezen voordat u een bestelling plaatst. Hier vindt u details over onze producten, leveringsvoorwaarden, retourbeleid en garantie.

    Lees meer

  • Vragen-en-opmerkingen-Deltron

    Klachten en opmerkingen

    Bij Deltron streven we naar de hoogste klanttevredenheid. Heeft u een klacht of opmerking? Laat het ons weten, zodat we u zo snel mogelijk kunnen helpen en onze service kunnen verbeteren. U kunt ons bereiken via info@deltron.nl. We waarderen uw feedback en nemen elke melding serieus.

    Lees meer

  • Privacy-verklaring-Deltron-webshop

    Privacy verklaring

    Bij Deltron hechten we veel waarde aan de privacy en bescherming van uw persoonlijke gegevens. In onze uitgebreide privacyverklaring leest u hoe wij uw gegevens verzamelen, gebruiken en beveiligen. Via onderstaande link kun u onze gehele privacyverklaring bekijken.

    Lees meer

  • Disclaimer-Deltron-webshop

    Disclaimer

    De informatie op onze website is met zorg samengesteld. Toch kunnen er onjuistheden voorkomen. Deltron is niet aansprakelijk voor eventuele fouten of omissies. Voor de volledige disclaimer kunt u hier klikken om deze te lezen.

    Lees meer

  • Cookies

    In de webwinkel van Deltron wordt gebruikt gemaakt van cookies. Een cookie is een klein bestandje dat informatie bijhoudt over een bezoek. Dit bestandje wordt door uw internetbrowser opgeslagen op de harde schrijf van uw computer

    Lees meer

  • Veelgestelde vragen - FAQ - Deltron online winkel

    FAQ

    Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over onze online winkel en diensten. We hebben de informatie overzichtelijk voor je verzameld zodat je snel en eenvoudig vindt wat je zoekt. Klik op de onderstaande link om naar de volledige FAQ-pagina te gaan.

    Lees meer

  • Acties, outlet, promoties en retourdeals bij Deltron

    Acties

    Wil je weten of Deltron nog een speciale actie heeft? Alle informatie hierover vind je op deze pagina. Of het nu gaat om exclusieve kortingen, cashback-deals, outlet-aanbiedingen of andere speciale acties, ontdek hoe je kunt profiteren van onze lopende acties.

    Lees meer

  • Terminologie uitleg van veelgebruikte termen in de communicatie wereld

    Terminologie

    Op deze pagina worden de belangrijkste termen en begrippen uit de communicatie wereld uitgelegd.

    Lees meer

FAQ - Veel gestelde vragen

Verzending en levertijd

Naar welke landen verzend Deltron?

Of u nu in Nederland of ergens anders op de wereld woont, Deltron zorgt voor wereldwijde verzending van al onze producten. We werken samen met gerenommeerde logistieke partners om een snelle en betrouwbare levering te garanderen, waar u zich ook bevindt

Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling bij Deltron?

De verzendkosten die Deltron rekent voor uw bestelling worden berekend op basis van de huidige tarieven van onze pakketvervoerders en de kosten van verpakkingsmaterialen. Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
Voor alle prijzen verwijzen wij u naar onze uitgebreide pagina over verzendkosten. U kunt deze pagina vinden via de klantenservice-knop onderaan de pagina in de blauwe balk. Als u verdere vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling bij Deltron volgen?

U krijgt na het voltooien van uw bestelling in de online winkel van Deltron een bevestigingsmail. Zodra uw pakket gescand is door de vervoersdienst, krijgt u een e-mail met daarin de track & trace gegevens

Wat is de levertijd van mijn bestelling bij Deltron?

De levertijd van uw bestelling bij Deltron is afhankelijk van verschillende factoren, zoals uw woonplaats, of er een weekend tussen zit, en de drukte bij de vervoerders. Wij streven ernaar om bestellingen binnen de Benelux en Duitsland binnen 1 tot 3 werkdagen te leveren. Voor andere bestemmingen kan de levertijd variëren.

We raden u aan om onze uitgebreide pagina over levertijden te lezen voor meer gedetailleerde informatie over levertijden per regio en eventuele uitzonderingen. Deze vindt u door onderaan onze pagina in de blauwe balk te klikken de titel 'klantenservice'/ Als u vragen heeft over de specifieke levertijd van uw bestelling, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Retouren en ruilen

Hoe kan ik bij Deltron en product retour sturen of omruilen?

Voor het retourneren of omruilen van een product verwijzen wij u naar onze informatiepagina 'retouren' deze pagina vindt u door onderaan de website in de blauwe balk te klikken op de klantenservice knop.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd of defect product heb ontvangen?

Indien u een verkeerd product , een onvolledige bestelling of een defect product hebt ontvangen of de verpakking inclusief het product heeft schade geleden door transport, dan kunt u ons het snelste een e-mail sturen naar orders@deltron.nl vergeet daarbij niet uw ordernummer te vermelden.

Bestellen en betalen

Hoe kan ik mijn bestelling bij Deltron betalen?

Bij Deltron bieden we verschillende betaalmethoden aan om uw aankoop zo gemakkelijk mogelijk te maken. U kunt bij ons betalen via bankoverschrijving, PayPal, iDeal, creditcard, achteraf betalen en voor zakelijke klanten hebben we een op factuur met betalingstermijn optie. Voor meer gedetailleerde informatie over de verschillende betaalmethoden verwijzen wij u graag naar onze uitgebreide informatiepagina over betaalmethodes. U vindt deze pagina onder de titel 'Klantenservice' onderaan de pagina in de blauwe balk.

Kan ik mijn bestelling afhalen bij Deltron?

U kunt uw bestelling zelf afhalen bij Deltron. Wilt u een of meerdere producten bestellen en afhalen dan kunt u dit aangeven tijdens het afronden van uw online bestelling. Echter zijn hier wel voorwaarden op van toepassing. U leest alles over het zelf afhalen van uw bestelling op onze informatie pagina 'Afhalen' deze pagina vindt u door op de knop klantenservice onderaan de pagina te klikken.

Hoe kan ik mijn bestelling bij Deltron wijzigen of annuleren?

Wilt u uw bestelling bij Deltron wijzigen of annuleren? Dan kunt u het beste en snelste een e-mail sturen naar orders@deltron.nl

Contact

Wat zijn de openingstijden van Deltron?

Wij zijn geen fysieke winkel dus wij hebben ook geen openingstijden. U kunt online 24 uur per dag 7 dagen per week bij ons winkelen.

Hoe kan ik contact opnemen met Deltron?

U kunt contact met Deltron opnemen via email, whatsapp, telefonisch of via ons contactformulier op de website.

Product informatie

Zijn de producten die Deltron verkoopt origineel en legaal?

Jazeker! alle producten die Deltron verkoopt zijn 100% origineel en legaal.

Handleidingen en datasheets

Op onze website vindt u handleidingen en datasheets in het tabblad 'downloads'. Dit tabblad vindt u bij elk product. In hoeverre deze ingevuld zijn ligt aan het feit dat Deltron er geen gegevens van heeft of dat het nog niet verwerkt is.

Kan ik technische ondersteuning krijgen voor mijn product?

U kunt op meerdere manieren technische ondersteuning krijgen voor uw product. Wij raden u aan om eerst de handleiding of de quck start te raadplegen. Mocht u er niet uitkomen dan kunt u ons een email sturen via sales@deltron.nl.

B2B zakelijke klanten

Hoe kan ik een zakelijke klant worden bij Deltron?

Bedrijven kunnen klant worden bij Deltron. Wij vragen u een mail te sturen naar info@deltron.nl met daarin uw bedrijfsgegevens Wij zullen hierna contact met u opnemen.

Kan ik een offerte aanvragen bij Deltron?

Jazker! U kunt een offerte aanvrage bij Deltron. Wat u daarvoor moet doen is een e-mail sturen aan info@deltron.nl met daarin uw bedrijfs- en contactgegevens. Daarnaast vermeld u voor welke producten en de aantallen van betreffende product(en) u een offerte wilt ontvangen.