Wereldwijde verzending met track & trace

Voor particuliere & zakelijke markt

Gecertificeerd & Beveiligd

Verzendkosten

Onze verzendkosten worden berekend op basis van de huidige tarieven van onze pakketvervoerders en de kosten van verpakkingsmaterialen. Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

Nederland (NL)
  • Bestellingen met een orderwaarde tot € 450,00 = € 7,95
  • Bestellingen met een orderwaarde vanaf € 450,00 = Gratis verzending
  • Lengtezendingen tot 200 cm € 12,95
  • Lengtezending vanaf 200 cm € 27,95
  • Connectoren (uitgezonderd SBB Connectoren) tot maximaal 10 Stuks € 4,95
België (BE)
  • Standaard pakket € 8,95
  • Lengtezendingen tot 200 cm € 14,95
  • Lengtezending vanaf 200 cm € 29,95
Duitsland (DE)
  • Standaard pakket € 8,95
  • Lengtezendingen tot 200 cm € 14,95
  • Lengtezending vanaf 200 cm € 29,95
Europa 1 (DK, FR, IT, LU, AU, PT, ES, SE)

(Denemarken, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Portugal, Spanje en Zweden.

  • Standaard pakket € 17,95
  • Lengtezendingen tot 200 cm € 32,95
  • Lengtezending vanaf 200cm € 47,95 
Europa 2 (AD, BG, EE, FI, HU, IE, HR, LV, PL, RO, SK, SI, CZ)

(Andorra, Bulgarije, Estland, Finland, Hongarije, Ierland, Kroatië, Letland, Polen, Roemenië, Slowakije, Slovenië en Tsjechië.

  • Standaard pakket € 34,95
  • Lengtezendingen tot 200 cm € 39,95
  • Lengtezending vanaf 200cm € 49,95
Europa 3 (NO, IS, CH)

(Noorwegen, IJsland en Zwitserland. 

  • Standaard pakket € 59,95
  • Lengtezendingen tot 200 cm € 62,95
  • Lengtezending vanaf 200cm € 77,95
Overige landen
  • Voor alle overige landen binnen en buiten Europa die hierboven niet vermeld staan zijn de verzendkosten op aanvraag
Verzendmethodes
  • Lengte verzendingen Bestellingen van producten met een lengte langer als 120 cm worden verzonden met GLS, UPS of Fedex. Hiervan bestaat de mogelijkheid dat de levertijd langer is. Doorgaans is de levertijd van lengte verzendingen 2-7 Werkdagen.
  • Standaard verzendingen binnen Nederland worden verzonden met GLS of PostNL
  • Lengte zendingen boven 120 cm binnen Nederland worden verzonden met GLS, UPS of Fedex.
  • Standaard verzendingen naar België & Luxemburg worden verzonden met GLS of PostNL
  • Lengte zendingen boven 120 cm naar België & Luxemburg worden verzonden met GLS, UPS of Fedex.
  • Standaard verzendingen naar andere Europese landen worden verzonden met GLS.
  • Lengte zendingen boven 120 cm naar andere Europese landen worden verzonden met GLS, UPS of Fedex.
Verwerking van bestellingen

Bestellingen worden doorgaans de eerst volgende werkdag (uitgezonderd maandag) in behandeling genomen, verwerkt en verzonden.

Uw bestelling volgen

Zodra uw bestelling is verzonden en is aangekomen bij het sorteercentrum (depot van de vervoerder), wordt uw pakket gescand. U ontvangt vervolgens een e-mail van ons verzendsysteem met daarin de barcode (track & trace) van uw pakket. In deze e-mail staat ook vermeld met welke vervoerder wij het pakket hebben verzonden.

PostNL App

Wij adviseren om de App van PostNL te installeren op je smartphone of tablet en een account aan te maken zodat je je pakket, indien verstuurd met PostNL, kunt volgen en precies weet wanneer deze geleverd wordt. Deze app stuurt geregeld een update van je pakket tot kort voor aflevering op het leveradres, nadat het pakket geleverd is krijg je nog een laatste update ter bevestiging dat het pakket geleverd is. Aangezien het nog wel eens voorkomt dat onze klanten geen automatisch gegenereerde email ontvangen of dat de automatisch gegenereerde email wel wordt verstuurd maar in de spambox terecht komt. Ook hoef je niet telkens in je email te zoeken naar updates omtrent jou pakket maar krijg je deze via de app in de vorm van een push-meldign op je telefoon, tablet en zelfs op je smartwatch (iOS en Android). Het bijkomende voordeel van de PostNL App is dat je hem helemaal kunt personaliseren met instellingen voor wel/niet leveren bij de buren, leveren bij buren op bepaalde huisnummer(s), het instellen van een geschikte afleverplek indien je niet thuis bent en meer.  

Verzending van uw bestelling

PostNL biedt, in Nederland, België en Luxemburg, uw pakket 1 keer aan op het door u aangegeven adres of bij de buren. Bent u niet thuis zal PostNL het pak naar een afhaalpunt brengen waar u het kunt ophalen met een geldige legitimatie en het pakketnummer. U ontvangt een bericht in de PostNL app met het adres waar u uw pakket kunt afhalen en wanneer het klaar ligt voor afhaling. U dient u pakket binnen 7 werkdagen op te halen op de afhaalpunt.

GLS (en andere vervoerders) bieden standaard (EU) en lengte zendingen (BNL & EU) 1 keer aan op het door u aangegeven adres. Standaard pakketten zullen zij naar een afhaal locatie brengen indien het niet geleverd kan worden bij de eerste aanbieding. U ontvangt hiervan een e-mail waarin u kunt zien waar en wanneer het pakket op de afhaal locatie ligt. Voor afhaling dient u een geldige legitimatie mee te nemen. Lengte zendingen (boven 120 cm) worden alleen op het huis adres geleverd. Hiervoor dient er iemand aanwezig te zijn die tevens handtekening bevoegd is. Lengte zendingen (boven 120 cm) zullen NIET naar een afhaal locatie worden gebracht. Lengte zendingen (boven 120 cm) zullen terug gaan het depot van de vervoerder waar mee u een afspraak kunt maken voor levering.

Indien u het pakket niet binnen 7 werkdagen ophaalt op de afhaal locatie, u geen afspraak voor nieuwe levering maakt of u weigert de zending bij levering zal het retour gaan naar ons. Zodra de zending weer ontvangen is bij ons zal de order worden geannuleerd. De gemaakte verzend en retourkosten van de vervoerder zullen dan in mindering worden gebracht op terug te betalen bedrag. (voor Nederland is dit € 7,95 heen + € 7,95 terug, alle andere landen zal dit 2 x betaalde verzendkosten zijn).

Afhalen van uw bestelling zonder verzendkosten

Wilt u uw bestelling zelf komen afhalen? Dan kan dat. Wij verwijzen u graag naar onze informatiepagina voor het afhalen van uw bestelling. 

Levertijd en voorraad

Deltron probeert altijd tussen binnen 3 werkdagen uw bestelling bij u af te leveren, mits de goederen op voorraad zijn. Als uw product niet op voorraad is bij ons of bij een van onze leveranciers, kan de levertijd langer zijn. U krijgt dan automatisch een e-mail waarin de verwachte levertijd wordt aangeven. Een tweede bericht als we de bestelling daadwerkelijk versturen. Aanbiedingen gelden zolang de voorraad strekt, tenzij anders vermeld. Voor meer informatie over levertijden verwijzen wij u graag naar onze informatiepagina over onze levertijden.